reklama

Nie je kalamita ako kalamita

Keď minulý týždeň napadol sneh na Orave, televízie sa predbiehali, ako by čo najlepšie opísali tú „hrôzu“, ktorá obyvateľov severného regiónu postihla. Súkromná televízia sa v hlavných večerných správach prostredníctvom rozhovorov snažila vyrobiť „trhák“, ale Oraváci akoby nechceli Blavákov pochopiť a na manipulatívne otázky redaktorky odpovedali zväčša  - „Veď my sme zvyknutí ...“  a pod. V tejto súvislosti som si spomenul na už takmer zabudnutý zážitok z polovice januára. To keď napadne sneh v Bratislave, to je iná „paráda“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

V jednu januárovú sobotu, keď už zima prišla konečne aj do Bratislavy, sme sa s manželkou a „už násťročným“ synom vybrali tam, kde som bol zvyknutý chodiť počas svojho detstva – na Kolibu. Rodinu som duril hneď po dobrom obede, reku, aby sme si to čo najviac užili. Do auta som naložil sánky, boby aj lyžicu, aby si každý mohol prísť na svoje.
Z domu na Kolibu nám to trvalo takých 10 minút, ešte som na zákrute pri zrkadle dával prednosť otcovi so synom a pri tom som si pomyslel – Aha, oni už majú po ... Pridám ply,n, už som na konečnej trolejbusov, vidím ako sa z jedného z nich valí kopa rovnakých nadšencov ako my, zákruta vpravo a potom už brzdím... Zistil som, že môj skvelý nápad, ísť sa v sobotu s rodinkou posánkovať, mala asi celá Bratislava.
Po 10 minútach čakania v zápche, ktorá sa takmer vôbec nehýbala, manželka so synom vystúpili a so slovami „budeme tam ako vždy“ ma opustili. Asi 20 minút mi trvalo, kým som sa dostal na odbočku na parkovisko pred reštauráciou Schoppa, kde stála dvojica mestských policajtov a vracala všetky autá cez parkovisko späť. A vtedy mi došlo, že tie autá, ktoré vychádzali zo spodku parkoviska, neboli tí, ktorí už odchádzali. Skrátka, na parkovisku som sa otočil, našiel som si na parkovanie „najbližšie“ miesto v bočnej uličke, asi 500 metrov odtiaľ a s fotoaparátom v ruke som pozoroval to, na čo na Oraváci zvyknutí asi nie sú.
A som späť na konečnej trolejbusov ...
... títo ešte nevedia čo ich čaká ...
... čakajúci sú asi presvedčení, že hore sa to konečne uvoľnilo ...
... jediné parkovisko beznádejne plné ...
... len policajti vedeli, ako to parkovacie perpetuum mobile vlastne funguje ...
... oddych si treba zaslúžiť ...
... postupujte v rade, prosím ...
... asi to budete musieť risknúť chlapci ...
... áno, okrem našich sánkarov a bobistov, boli zastúpení aj cyklisti ...
... nie všetci čakali v zápche ...
... každý si našiel to svoje ...
... chlapec sa čudoval, ale ani zďaleka nebol sám.
A čo myslíte? Kto je to na tých fotkách?
Žeby Bratislavčania?
A či Oraváci?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Všetxi sme si to nakoniec užili. Aj tí, ktorí sa na Kolibu nakoniec ani nedostali. :)

Marián Mališ

Marián Mališ

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občiansky aktivista v oblasti športu, dopravy a životného prostredia. Zoznam autorových rubrík:  AutoIvanka pri DunajiLetectvoNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu